Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Mattan - 6 mars 2012 20:24

Jag säger då det...blogga och jag går inte riktigt ihop längre verkar det som.

Men vi lever och mår vi i familjen Wallinder/Persson! Det händer så vansinnigt

mycket med Izak var eviga dag att jag blir arg på mig själv att jag inte skriver

upp all utveckling som en slav. Det som gäller just nu är att "mmm:a" i alla olika

toner och i olika bokstäver, fast mest m, o och en liten blandning av allt.

Han är så himla med nu! Han spanar, ler, skrattar och svarar med glädje tjut eller

sitt mm:ande när man pratar med honom. Snacka om att vi har en väldigt nöjd

unge, kan inte påstå att han är ledsen många gånger på ett dygn inte. Bara när han

är hungrig och övertrött, lite som nu för nu när hjärtat ska lägga han är han övertrött.

Det var precis samma sak igår, då fick han t.om sitta i soffa med oss ett tag och sen

försökte vi på nytt och då kunde han somna. Nu måste jag kolla läget, HEJ!

Ovido - Quiz & Flashcards