Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Mattan - 11 mars 2012 21:30

Söndag kväll, igen, som alla andra slut på veckorna. Herre min ge va fort de går!

Izaken har haft en jobbig vecka vad gäller sussa för natten, det har vägrats att

äta och somna men tillslut så har han somnat för att sedan vaknat kring tolv för

käk och sen vid sju för ytterligare påfyllning. Men inatt sov han hela natten som

han brukar igen så det har säkerligen varit lite växtvärk, stackars lilleskrutt.

Det är så vansinnigt mycket som har hänt med hans utveckling denna vecka så

jag förstår att han har varit grinig. Han är en helt annan unge helt plötsligt, och

då inte på ett negativt sätt utan roligt. Så himla roligt när man får hänga med

i utvecklings svängarna. I förrgår kväll hittade han sina fötter, på riktigt, och sen

dess har han knappt släpp dom. Han är så himla med och skrattar och tjuter nöjt

åt små saker, t.ex som ikväll när jag rapade, det var tydligen skit roligt det!

Ja det är svårt att förklara för folk som inte har varit med om hur fort det faktiskt

går, över en ynka dag kan det hända hur mycket nytt som helst. Älskade älskade unge!

Snacka om att kunna röva bort ens hjärta, Izak är kärlek tills mitt hjärta slutar banka.

   

Piggelin på kvällen liksom, töntigt att sova ändå!


Imorgon står babysim på schemat, så jävla spännande!!

Han som älskar att plaska runt i baljan lär ju älska att bada också,

hoppas jag. Synd bara att hjärtat inte kan följa med på såna här saker

jag vill ju så gärna att han inte ska missa sånt roligt. Fast vi får ge en

grundlig rapport om badningen efteråt. Det enda jag inte ser fram emot

vad gäller detta är kroppsuppvisningen, kul jul att visa upp min

häng-zebra-mage, NOT. Dra in magen kunde jag tydligen inte göra heller

för hjärtat skrattade och sa att nej, det gick inte an! NÄHÄ jag får väl

plåga mig genom kvarten i badet då, eller det är ju egentligen på väg ner

och upp som är värst. Och egentligen är ju alla mammor (och pappor) så

dom borde kunna ha överseende för min häng mage alá 58års gubbe som

är lite väl förtjust i öl:e. I grund och botter är jag glad att jag bara har

8kilo kvar av de (över) 30 jag gick upp, det är ju ganska bra på 4 månader.


Ovido - Quiz & Flashcards