Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Mattan - 22 mars 2012 21:56

Mitt i natta sitter jag här med ögonen riktad mot den här dumburken medan

hjärtat har ögonen riktat på andra dumburken (tv:n). Eller nej, faktiskt har

han ögonen riktad mot sin iphåne just i detta nu, ljuga är fult!


Idag har vi spenderat halva dagen hos Brallan och Neo (som sagt) med söt

brudarna Emma och Signe, samt brudarnas mammor. Hur god lunch som helst

bjöds det på och sen en kladdkaka med vitchoklad, hörde jag mums? JAPP!

Izaken drog längsta vakenperioden ever hade icket tid att sussa när flickorna

prata, pep och grät. Till slut somnade han i ren och skär utmattning dock bara

en liten powernap, men vad gör de? Så länge han är en happy camper!

 

The happy camper.


Jag som inte skulle dra på mig fler planer denna vecka drog på mig lite sånt

ändå, varför ligga på latsidan liksom. Så imorgon sätter jag mina fötter innanför

sjukhusets dörrar stax efter 20.00 för lite natt jobb, jag är peppad!

Även fast det är lite delade känslor inför två nätter ifrån mina grabbar så känns

det just nu som att de bra delarna tar över. Jag har ju längtat efter att få jobba

lite, se människor och diskutera helt annat än grin, bajs och bebisar i allmänt.

Men ja, har man ett jobb man verkligen trivs med så är det väl klart att man

längtar och ser fram emot att få jobba när man inte gjort det på ett tag.

Ovido - Quiz & Flashcards