Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Mattan - 14 mars 2012 18:25

Idag har vi babyrytmikat med massa fina och sång villiga ungar.

Efter det gick jag och Izaken en sväng på Konsum och köpte banangröt,

till honom såklart, och sen gick vi hem och hämtade bilen. Så åkte vi

bort till Malin och Fillipa där My, Nomi, Sara och Myh var också, myspys!

Vi fikade lite, snackade lite skit och hade allmänt trevligt. Ända tills det

hände en olycka, hoppas verkligen att det gick bra i slutändan!

Tänk vad olagligt fort olyckan är framme, helt ofattbart att det ibland

handlar om några få sekunder. Synd att dom inte är helt oundvikliga.

Väl hemma lyssnade vi på radio då dom pratade om "typiskt Matilda"

Matilda dagen till ära. Matilda betyder styrka och strid, Morgan på P3

sa då att "typiskt Matilda kanske är att strida för minsta lilla grej",

då skrattade jag och kände igen mig ganska mycket. Att heta Matilda

och vara ett lejon är alltså inte det lättaste, men de fonka de också.

För typ en timme sen fick Izaken prova gröt för första gången efter nån

tugga var det klappat och klart, han älskade det lika mycket som det andra

han har fått smakat i mat väg. Gulleunge, ska bli så roligt att se hur mycket

han väger imorgon då vi ska på BVC för vägning och mätning.

 


Resten av kvällen ska vi nog spendera i soffan med mys.

Fast det är klart, jag måste ha iväg mig på Videoteket lite fort också.

Ovido - Quiz & Flashcards