Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Mattan - 30 mars 2012 21:56

Dagen har spenderats med finaste My och Nomi, gulle dom.

Full fräs på Nomi som vanligt och inte för ens vi kommer hem igen kommer

Izak på att han också kan skrika som henne, sötnöten! Efter mycket prat och

skratt gick jag och Izak hem mitt i regnet som övergick till snöstorm, härligt.

Som tur var började snön falla (i massor) precis när jag höll på att packa in

vagnen i bilen (vi har vagnen i bilen då cykelförråder har inneboende möss).

Klockan var helt plötsligt tio över fem helt sjukt vad en dag kan gå fort!

Så rätt var det va så kom hjärtat hem på helg, ingen vart gladare än vi.

Efter middag för oss och tupplur för Izaken blev det mys för fulla muggar,

på mage för lillens skull, det är nu mer tråkigt att ligga still på rygg.

Hua nu får vi stoppa tiden! Snart är han så stor att han kryper och har

sig och då gott folk, då kommer det bli full jävla rulle kan jag tro.


Nu ska jag proppa i mig choklad och påskmust och lyssna på när

hjärtat klinkar "lite tyst" på gitarren, han är duktig min kille!

Imorgon får vi se vad dagen bjuder på bara den inte bjurder på mer snö.


 

  

Ovido - Quiz & Flashcards