Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Mattan - 26 mars 2012 14:50

Här sitter jag ganska trött men det känns så dumt att försöka sova

när jag väl är vaken. Izaken sover sött hur slut som helst efter babysim

på Österåsen. Han kände sig redo för ett "dyk" idag, så sagt och gjort,

lite ögonkontakt här, blås där och sen dopp i grytan. Vad han tyckte?

Mja, han verkade en aningen brydd över ytan igen men bada är ju hans

grej så ingen större skada skedd. Ingen mindre heller för den delen.


Resten av dagen ska vi bara mysa. Jag ska försöka plöja igenom lite

"teen mom 2" avsnitt medans Izak med all säkerhet kommer vara trött.

Han passade förresten på att vända sig första gången igår när jag sussade

efter nattjobbet, typiskt! Han har varit på väg hela förra veckan men liksom

inte vågat sista biten, men igår så gick det tydligen bra. Jag får väl vara glad

att hjärtat fick vara med på någonting först, han har ju missat första gångerna

på det mesta faktiskt. Åter till fortsättningen av denna dag, hjärtat ska på

styrelsemöte och sen fixa med sin bössa så jag och Izak blir ensam till middag

och ändå in på kvällen. Som kompensation kanske jag råkar dricka upp colan.

Livets dryck you know!


Hade jag orkat hade jag lagt upp bilder, men jag orkar inte

hämta kabeln till telefon så läs och tig.

Ovido - Quiz & Flashcards