Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Mattan - 13 mars 2012 15:55

Här sitter jag i soffan med en sprattelkuse brevid mig, precis som han

höll på i magen. Och självfallet grejar han på med fötterna, bara för att

det är så roligt. Det har han ju inte ärvt av mig, ingen fotfobi där inte!

Igår invgde vi Österåsens bassäng, ingen tyckte det var roligare än

Izaken. Herre gud vad han var nöjd! Så bada det ska vi göra mer ofta.


Idag har Izaken varit med sin lilla mormor hela förmiddagen medans lilla

jag lyxade till det och laga en tand för första gången i mitt liv. Men ärligt

talat bekom det mig inte ens för fem ören, det enda jag tycker var jobbigt

var att veta att jag skulle få en spruta. Men vafan, det gick ju fina fisken

det med. Pang boom så var det gjort, där emot tänker jag inte göra det

snart igen, jag menar plånkan tyckte väl inte det var så roligt liksom.

Men man får väl skylla sig själv när man inte har vistas i den där miljön

sen fyra år tillbaka. Så nu är man ju än mer rutinerad på de besöken.


Nu ska jag myspysa med älskade älskade spyungen min.



Ovido - Quiz & Flashcards