Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Mattan - 3 mars 2010 12:16

Men hörrni! Jag har ju glömt att jag har en blogg ungefär.

Men fasa ej, nu ska ni få dagarna som gått på denna vecka.

I Måndags åkte jag, sambo, Tomas och Stefan till Timrå för

att kolla på hockey. Jävla spännande match, fast i tredje tyckte

väl Modo att det fanns bättre dagar så dom förlorade mot bajs Timrå.

Sedan vart det MAX och efter det hem färd, och ärligt talat kommer

jag inte i håg senast jag skrattade så mycket som den kvällen!!


Igår var det tänkt att flytten skulle gå, alltså min flytt till min nya

fina lägenhet. Men det var tredje världskriget för att jag aldrig kan

hålla käften, som alla andra gör, och skärpa mig. Så av ren tjurighet

så flyttades bara lite grejer, typ det tunga. Så när vi väl kom dit hade

Eon stängt av min el, ja men hejja mitt liv! Som att jag inte hade varit

förbannad och ledsen nog. Jag får hem till morfar sprang upp på mitt rum,

vart fem år igen och grät så jag nästan vart rädd för mig själv. Det var ett

riktigt ful grin och hade någon sett mig hade någon skrattat för ungefär

så himla mycket ful grinade jag. Men efter regn kommer solsken påstår

dom ju och även i detta fall vart det så. Eon ringde och bad om ursäkt och

kom och kopplade in strömen igen. Så jag passade på att packa upp lite

grejer när jag ändå var där.


Idag har jag besiktat om bilen och åkte där i från med ett blankt papper!

Tacka gudarna för Cajsas Per som fixade bilen åt mig bara sådär igår

kväll. Han är en riktig klippa han! Sedan åkte jag till lägenheten med Mini.

Så hon gick bärsäkargång med nosen i hela lägenheten, i varje påse, i varje

låda osv. Tills hon hittade sin boll och bet sönder den på tio sekunder.

Nu ska jag käka lunch och sedan ska jag ner på stan en sväng om och köpa

lite små plock. Och sedan åker jag upp till lägenheten igen, åååh jag trivs

där redan fast än jag inte har flyttat in helt än. Den är så himla mysig!!


Bli inte ledsen om jag inte skriver lika mycket på ett tag, Telia är

ju segast i världen och jag lär ju inte få mitt internet för ens om

typ en vecka. Men jag återkommer om så är läget!

Ovido - Quiz & Flashcards