Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Mattan - 25 mars 2010 22:41

Jaha, nu var det kväll helt plötsligt och jag är nöjd med dagen.

Även fast jag inte kunde duscha Mimpan idag, jag valde att duscha

mig själv istället. Jag har liksom en liten varm vattenberedare och

då kan vi inte duscha båda två, då får någon kall vatten och det är

ingen hit enligt mig. Så nu ska jag bara bädda rent i sängen och

sedan ska jag skutta ner i sängen och kolla film. Så jag är halvt

som halvt vaken när farbror doktorn ringer mig i morgon. Finns ju

en stor risk att jag sover när han ringer och då ingår det i denna

risk att jag inte vet vad jag ska säga. Jag är ingen stor pratare

på morgonen. Men jag ska göra mitt bästa, för hur svårt kan det

egentligen vara att få fram att jag vill ha en Bricanyl? Så får vi

se vad farbror doktorn säger då, för jag skulle ju så gärna vilja

veta vad det är som gör att det blir såhär. Tycker inte om att

andas in medicin utan att veta varför. Nej...bädda var det!


PS. jag längtar så förbannat till Lördag. Nu är det

väll ändå på tiden för mig och brudarna att ha roligt! DS.

Av Mattan - 25 mars 2010 15:39

Fy fan vad jag är bra på att bjuda in mig själv på middagar!

Nu ska jag packa ihop hunden som förövrigt har sovit hela dagen

sen jag tvingade ut henne och åka till morfar och jajja för att

bli bjuden på våfflor. Va fan tänkte jag, det är trots allt dagen

till ära då måste man ju göra något åt saken. Dessutom skulle

jag få matlåda från deras lunch, yeeay!

Av Mattan - 25 mars 2010 11:49

Jävla skit väder ute, snöar någon slags spik som letar sig in i ögonen

om man inte går neråt med huvudet och kisar med ögonen. Det vet

jag för jag har nyss varit ute på en lång promenad med min hund.

Så nu har jag lite ont i huvudet för att jag har kisat så mycket, man

skulle nästan ha haft ett par googels så man slipper snön i ögonen.

Nu ska jag ta och fundera på vad jag ska göra för nytta med denna

dag, och de kan ju ta sitt lilla tag. Jag vill ju liksom inte vara ute

nå vidare mycket när det är så här ute.

Ovido - Quiz & Flashcards