Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Mattan - 26 mars 2010 09:51

Så har denna dag kickat igång med en farlig fart.

Kvart i nio ringde farbror doktorn så nu har jag bricanyl väntandes

på min på apoteket och en remiss för spirimitri. Fast den ligger ju

såklart inte på apoteket, den får jag ju hem skickad och gudarna

vet när jag får den. Men det är väl bra att den blir gjor antar jag,

lungröntgen var det ju inget märkvärt på så nu får vi se vad som

syns och inte på spir. Det konstiga är att jag inte kan koppla ihop

andnöden med någon aktivitet. Den liksom bara kommer och då

är det bara att leva med det. Så nu blir man väl fattigast i kommun

efter att man har hämtat ut bricanylen! Yes, känns oerhört bra!


Morgon promenad med Mini är avklarad, jag orkade inte gå lika

långt som igår, men nästan. Igår en timme, idag en halv timme.

Så nu ska jag väl göra mig redo för dagen, ringa och väcka

Emma och sedan gå på systemet. Efter det är nog klockan så

pass mycket att jag måste styra hjulen mot avd. 14 för jobb.


Ovido - Quiz & Flashcards