Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Mattan - 21 mars 2010 22:23

Min hund håller allvarligt på att gasa ihjäl mig!

Snacka om riktiga jävla äggare, så om jag inte lever imorgon

så har jag nog bara blivit förgiftad i mitt eget hem. Tänkte om

någon ville rädda mig eller så...


Nu ska jag snart gå och sussa så att det blir i morgon någon jävla

gång! Är så peppad nu att jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Men det kommer bli så bra det här så, ni anar inte ens en gång!

Jag lovar att jag ska lägga in en bild imorgon så ni får se hur

fin min arm blir. En färg klick i vardagen liksom.


 

Jag och gasmaskinen.

Av Mattan - 21 mars 2010 18:34

Nu har jag och Mini varit på G hela dagen.

Vi har städat bilen, fixat en ny bur till bilen, flyttat saker hit till läggan,

snusat, köpt snus. Fast allt det där har jag gjort med Axel för Mini är

inte så bra på att hjälpa till och inte är hon bra på att snusa heller.

Sedan åt jag mat hos mamma och Peder så att jag vart mätt.

Nu har jag äntligen kommit hem och lagt mig i soffan och det är jag

väl värd efter denna hel dag. Så nu lyder frågan, ska jag ta och duscha

eller ska jag spara med det tills imorgon. Den tåls att fundera på ett

tag. En sak är jag säker på iallafall, mina grannar dom vet hur man

lever om dom, nyss tror jag dom möblerade om hela lägenheten.

Och då lyfte dom inga saker, dom drog dom på golvet.

Nej fan, tänka doft ljus ska jag iallafall göra nu så det luktar gott här.


Sedan ska jag sova tidigt idag för imorgon smäller det!

Då ska jag tatuera mig och som jag längtar.

Av Mattan - 21 mars 2010 12:43

Men vilken dag detta verkar vara!

Jag sitter och funderar mig tokig på vart i hela världen mina

snowboard pjuckor kan ha gått och gömt sig. Det är väl så jävla

typiskt att man inte hittar det man vill ha när man verkligen vill

ha de! Men eftersom det inte verkar bli någon bräd åkning idag så

ska jag ta och packa in hunden och mig i bilen och styra hjulen upp

mot mamma och Peder. Nu ska bilen få sig en omgång som heter

duga och allt jävla rat och allt hundhår ska få sig på moppo.

För det kan inte se ut hur som helst när solen visar sig, för man

ser verkligen all skit som existerar. Samma här hemma! jag funderar

på att ställa mig och diska innan jag packa hem och åker ihop.

Har man tur kanske man kan bjuda in sig själv på middag hos mamma

idag igen, för annars vet jag ju att jag inte får någon föda i kroppen.

Och äter jag då hos mamma så blir jag tvungen att äta, ibland är jag

så smart att jag t.om kan lura hjärnan!


Nu blir det musik lyssning, diskning och sedan städ av bil!

Bye landkrabbor.

Ovido - Quiz & Flashcards