Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Mattan - 11 mars 2010 21:00

Men nu jävlar har jag haft en mysig kväll!

Först dammsugade jag, ställde ordning lite här hemma.

Sedan hämtade jag Emma, Viktor och Axel så åkte vi och

handlade lite mat. Tacos blev det, för ovanlighetens skull.

Gott var det och skratta gjorde vi! Sedan tittade vi på lite

klipp på tuben och sedan skjutsade jag hem packet.

Så nu sitter jag i soffan och har nyss diskat och plockat

undan lite. Därför tänker jag nu sitta här i soffan och glo

på tv och sitta och surfa som en tok resten av kvällen.

I love internet och tv, that's life!

Av Mattan - 11 mars 2010 15:12

Tänkte bara säga att jag har internet!

Då kan man skriva såna här värdelösa inlägg.


Nu ska jag dammsuga, hoj!

Av Mattan - 11 mars 2010 13:09

Jag har internet igen!

Väkommen tillbaka till omvärlden Matilda.

Mamma och Peder har nyss varit här med de sista jag ska ha i lägenheten.

Så nu är det mesta på sin plats, och kablar hänger och dinglar lite här och var.

Men så får det fan vara tills jag fått tummen ur och köpt ett sånt där kabel rör,

som gömmer skiten. Men ni ska veta att jag trivs som firren i vattnet och det

verkar doggen göra också. Nu ringde mormor och fråga om jag ville tvätta hos

henne och det kan jag ju verkligen inte tacka nej till. Jag har en del tvätt och

har funderat på hur många gånger jag ska behöva boka tvättstugan för att bli

kvitt den. Men nu löste det sig så jävla smidigt! Plus att snön på balkongen

har smält bort så nu är det bara att ställa ut möblerna och njuta av vår solen.

Hur bra kan ett liv gå på en dag liksom? (hoppas inte på några bakslag).


Imorgon bär det av på en mini roadtripp med mina älskade små bröder.

Vi spenderar alldeles för lite tid med varandra, men är det så konstigt...

dom är ju i den åldern man lever rövare som värst. Dessutom är det

inte för ens nu vi har börjat umgås som vi gör, dom har ju haft varandra

och jag har haft fullt upp att vara en dålig syrra. När vi har växt upp med

det vi har växt upp med så ska man ta hand om varandra. Det är ändå

ingen annan som kan förstå det vi har i ryggsäcken. Jag älskar mina små

bröder, även fast dom har varit en finne i röven. Men syskon kärlek ni vet.

Men en sak ska ni veta, om Viktor klarar lappen får han inte köra hem, jag

är fan inte redo för att dö än liksom.


 

Ovido - Quiz & Flashcards