Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Mattan - 31 mars 2010 14:56

Klockan är nu tre och jag har fan inte kommit någonstans idag förutom

ut på en promenad med jycken. Fan, allt i mitt liv verkar sitta i sten,

att jag alltid ska vara så förbenat seg. Men nu ska jag turbo duscha,

göra mig klar, packa bilen, åka med Emmas grejer till henne,

köpa frimärke, spolarvätska och sist och inte minst hämta snowboarden

hos mamma. Sedan svänger jag söder om och tjillivippen så är jag

framme i Hudiksvall! Då ska jag väl svänga in i staden och hälsa på

Tomas (pappa) det känns konstigt att säga pappa, men ändå inte

så jag sparar lite på den och säger Tomas så länge. Och efter den

visiten pyser jag vidare till Näsviken till farmor och farfar. Åh vad

mysigt! Och så hemskt skönt. Imorgon kommer Camilla (lillasyster)

fram till glada hudik och så ska vi leka resten av helgen! Detta blir bra.

Ovido - Quiz & Flashcards