Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Mattan - 29 mars 2010 19:34

Men låten! Men Gaga!

Av Mattan - 29 mars 2010 19:25

Förbannad jag kan bli på mig själv.

Ni vet när jag lägger ganska viktiga saker på en sånt där överdrivet

bra ställe som man bara VET att man kommer hitta lätt som en plätt.

Ja, ett sånt ställe hade jag lagt mina extra nycklar till läggan och dom

satans nycklarna har jag letat i princip hela dagen lång. Har t.om varit

ner i förrådet och rivit och slitit i vinter jackorna, men serni att där

låg dom inte heller. Jag hade lagt dom så fint i rad på en hylla, jag

undrar verkligen vad jag tänkte när jag la dom där...


Nu ska jag kliva in i duschen och sedan springa ut med hunden.

Sedan pyser jag och jobbar, kommer behövas mycket kaffe

i natt känner jag! Mini hon ska få äran att leka med mina

bröder hela natten, dom är så snäll och ska sova här med henne.

Gullebröder!

Av Mattan - 29 mars 2010 10:45

Hur kommer det sig att jag alltid gör så bra första intryck på chefer?

Nu ringde avd. 15's chef och jag låg och sov fast klockan var tio,

kände mig som 14 igen då man kunde sova för evigt. I vilket fall så

ska jag jobba två nätter på avd. 15 nu. Spännande! Jag som bara

har mina fötter innanför den avdelningen när jag har vart in och

pratat med mamma eller lånat saker. Men det är väl skönt med lite

förändring i vardagen. Dessutom kan jag pusta ut, även denna

månad klarade jag pengar jakten! Så även nästa månad klarar jag

mig ekonomiskt...det härliga livet när man är timtidare.


Ja så idag blir det inte många knop, skulle behöva köpa skyddsplast

till telefonen då jag söp bort min i helgen. Perfa, nu börjar det en

dokumentär om hypokondriker sånt tycker jag om. Jag förstår inte

hur man kan bli så himla sjuk, stackars människor.

Ovido - Quiz & Flashcards