Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Mattan - 13 mars 2010 17:50

Jag är så förbannat less på allt omkring!

Jag skulle vilja rymma här ifrån, utan telefon, utan dator,

utan någon som helst kontakt med omvärlden. Få andas i

egen takt och få tänka på det jag själv vill tänka på.

Jag är less på folk som vill att jag ska leva ett helt annat

liv än vad jag själv vill göra. Jag är less på att få höra vilken

idiot eller vilka fel jag gör. Jag är inte på humör för någonting

idag, allra helst inte att jobba! Jag skulle vilja dra täcket

över huvudet och vakna när det är riktig vår. Undra om jag

ska dra täcket över huvudet i en timme eller så. Innan jag

ska duscha, klä på mig, lämna Mini och sedan jobba.

To day livet is like a påseskit, jag är påsen och livet är skiten.



"Jag tackar alla er som står här bredvid, när livets känns

som svårast och inget går min väg. Det är då som jag

förstår att det enda som betyder nått är vännerna jag har,

ni som alltid stannat kvar. Ni som alltid stannar kvar."


Puss på alla mina vänner!

(Ni vet nog vilka ni är).

Av Mattan - 13 mars 2010 14:25

Jag tror jag är vaken, jag tror verkligen det.

För en timme sedan kändes det inte alls som att jag var vaken,

men likt förbannat var jag ju tvungen att gå ut med Minigrisen.

Jag hittade en ny kiss sväng idag som var himla fiffig och dessutom

kommer det bli en hit i sommar att gå där. Efter den promenaden så

råkade jag lägga mig i soffan, jag borde äta frukost /lunch alltså brunch.

Undra om det får bli mackor eller om det ska bli avslagen tacos innan

den blir dålig och äcklig. Den karamellen ska jag suga på ett litet tag.


Äta, sova, jobba, sova, äta, jobba. Typ så

ser mitt liv ut i helgen. Men jag är så jävla

glad att jag får jobba!

Ovido - Quiz & Flashcards