Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Mattan - 12 mars 2010 19:29

Nu är jag vaken, typ.

Har kört skoter, grävt fram skotern, bråkat och kramats i två timmar nu.

Fan så sjuka drömmar man kan drömma, allra helst jag! Nu ska jag äta

avslagen tacos och dricka 7up, hoppas man blir pigg av 7up. Det borde

man ju bli, det ser ni väl, UP. Ja men godnatt då så säger jag god morgon!

Av Mattan - 12 mars 2010 15:48

Nu är det klappat och klart som i en liten låda, Viktor min gulle

bror har idag fixat körkortet. Han var så duktig, kom ut ifrån

skrivsalen två och såg så less ut. Men han lurades för han klarade

det, på pricken! Så fick vi för oss att gå på stan och vad fan händer

då? Jo Matilda som nyss suttit och skrytit i bilen om att hon aldrig

blivit stoppad av polisen blir stoppad. Hjärtat i halsgropen, hjärnan

går på högvarv, är jag full, är jag nykter, har jag gjort något olagligt.

Men serrni jag var nykter, jag hade körkort och skattejävlamärket var

på plats. check! Efter stan svängen åkte vi på MAX och käkade sedan

kom Fredrik med rolig jobbar kompis och heja, utan Nova (!) döden.

Åkte till IKEA och köpte ett databord till sambo och skulle hitta en

kaffebryggare åt mig på Mediamarkt. Hittade ingens om dög i mina

ögon så jag köpte mig en t-shirt istället, smart tjej!

Men snygg var den och jag kommer icket ångra mig.

Så nu ska jag gå och sussa så jag kan hålla mig vaken i natt plus att

jag ska be till gud om att jag får en ok lön så jag kan köpa skorna

jag såg idag och föll handlöst för. Nike gör satan så snygga skor!!!


Good night för ett tag.

Av Mattan - 12 mars 2010 00:47

Alltså jag har kanske den roligast humorn ever!

Jag tackar bästa Putte för att ha tvingat mig in

i en värld av humor. Fast nu måste jag fan avböja

och sova snart, jag ska ju fan upp snart.


Men kolla detta...

http://failbooking.com/2010/02/28/funny-facebook-fails-want-your-bad-romance/


Vilken jävla höjdar sida!

Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards