Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Mattan - 28 mars 2010 16:48

Nu har jag skrattat för resten av månaden. Jag och sambo fick för oss

att gå ner på Orren och käka, och tro mig det ska jag börjar göra varje

Söndag! På Orren händer det fan grejer alltså. Två alkisar, en psyksjuk

och grabbar. Och ni ska bara veta vilket liv det vart i holken. Jag och

sambo skrattade nästan tills bakis huvudena höll på att sprängas på oss!
Det vart munhuggning på interligent topp nivå! Typ som; "..då måste du

ta på dig blöja för då snackar vi humor", "jag beställde en anus special",

"Jag är topp advokat", "jag har bott i stor städerna", "jag är topp advokat".

Ja ni kanske inte förstår det roliga, men jag lovar att sambo förstår och

det räcker för mig. Nu tror jag att jag måste ha mer fett, jag tror visst

bestämt att jag måste göra lite chips och dipp. Sedan ska jag nog ta och

halv dö på soffan, kanske man ska se new moon?

Av Mattan - 28 mars 2010 12:52

Jag lever...knappt.

För första gången på flera herrans år är Matilda Wallinder bakis!

Men ni ska inte tro att jag har glömt hur det känns bara för att

det var länge sedan, nej nej. Skallebank deluxe och energin är

väl kanske inte lika på topp som den var igår. Undra hur mycket

energi man gör av med på en kväll? Speciellt en kväll som igår.

Fan vilken bra kväll det var igår förresten, snacka om guld.

Jag vill tacka alla berörda och oberörda för allt!

"impan" is the shit.


     

Alla bryyydarna, kärlek till er!


Nu ska jag ta och försöka ta med mig min skalle till sambo för

vi ska käka pizza. Man behöver fett när såhär dagen efter.

Det är ju som jag säger...fett och flott, det är kärlek de!

Ovido - Quiz & Flashcards