Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Mattan - 27 mars 2010 14:21

Nu har jag klarat av dagen på stan med mormor, det gick ju lätt som

en plätt det. Sedan åkte vi hem till henne och hon bjöd på kaffe och

bullar. Plus att hon bjöd mig på goda skratt, vi kollade nämligen på

gamla kort. Från när hon var ung, när hon och morfar träffades och

när mamma och moster var liten. Fan så läkert det är att se såna

kort! Mormor var verkligen en pråper kvinna och morfar var en jävla

snygg grabb, på riktigt alltså. Och nu vet jag hur morfar såg ut innan

han fick sin ansiktsförlamning, har inte sett så många kort på de.

 

Alltså checka in snygg mormor och morfar.


Nu ska jag plocka undan här hemma och sedan ska jag åka upp till

Peder och käka hemma pizza med han och Axel. Sedan åker jag

hem och inväntar brudarna! Fan vad det känns tip top att gå ut

ikväll!!! Det var länge sedan jag kände så här, detta blir roligt.

I love you girls!!

Av Mattan - 27 mars 2010 11:18

Jag var nästan uppe med tuppen idag,  vaknade halv tio och begav

mig ut med hunden. Hittade ett skoter spår som var behöndigt att

gå i så då fick hon springa av sig utan koppel. Det tyckte hon om.

Så nu sitter jag i soffan och ska göra mig redo för en sväng på

stan med mormor, hon ska på lidl, Bergs guld, skattkistan och så

var det någe mer. Så jag får väl bara vara tyst och köra jag då!
Nyss var Jehovas här och plinga på, jag tackade nej till alla jesus

saker och stängde dörrn. Att dom hittar mig vart jag än flyttar,

jag förstår inte!


Ovido - Quiz & Flashcards