Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Mattan - 23 mars 2010 23:05

sen jag bloggade sist har jag haft en helt fin fin kväll!

Först dammsugade jag, sedan ringde Fillie och fråga om vi skulle

äta mat tillsammans. Så vi gick till grannarna (pizzerian) och käkade

och pratade en massa. Sedan hämtade vi upp Emma och Jennfier och

åkte vidare till Julia. Där pratade vi, skrattade och Julia fick lukta sig

snurrig på goda dofter (doftljus alltså). När vi sedan skulle vidare

trodde jag att jag såg i syne då jag såg Mini i framsätet. Jag menar...

hallå. Nu har jag bytt bur från en plastig till en galler bur. Men ändå

sitter hon i fram sätet, det gick inte ihop i min lilla hjärna. Men serni

att hon hade lyckats demolerat burdjävulen! Så även denna var helt

plötsligt utbrotts säker, jippie. Vad fan ska jag behöva köpa för en

bur för att hon ska sitta kvar? Och nu menar jag inte att hon ska sitta

i bilen i en all evgihet för det gör hon inte. Men tänk om hon hade

kunnat vara mindre tjurig och inte bry sig så mycket.

Hur som haver älskar jag mina vänner! Puss till er.


När jag kom hem gjorde jag och Mini lite hjärngympning

och sedan tog vi kvälls svängen. Nu myser vi i soffan fast

det är väl slut på de för jag måste leta reda på bricanylen.

Och imorgon ska jag få tag på min läkare, löne och gå

upp med papper på avd. 16.

Av Mattan - 23 mars 2010 16:24

Vilken fin dag det har varit idag, eller det är ju för bövelen fortfarande!
När jag vaknade gick jag en sväng med Mini, sedan in och göra sig

ordning för att åka ner till Julia och fixa håret. Först blekte vi massa

slingor och sedan färgade vi det som vart blont och gult. Så det hela

resulterade i en koppar färg, fast det är ju tusen olika färger. Precis

som jag känner mig, tusen olika nyanser av orange. Jag är himla nöjd

precis som alla andra gånger jag går till Julia! Tack älskade du för att

du alltid får till det med min frilla!! Sedan kom Emma och vi gjorde

stan osäker, fikade för sista slantarna i plånkan. Så kom snygg Malin

och gjorde oss sällskap. Så går käre Marcus som är på hemmaplan och

stack i huvudet med sina söt ungar! Efter den fika pausen så åkte

jag och Minigrisen hem och i bilen kom jag på att jag hade tvättstuga!

Paanik. Så in, raffsa ihop kläder och kuta ner. Då hänger det redan en

massa tvätt där fast än det är jag som har bokat. Så jag tjura och

slängde in kläder i maskin fort som fan, för det är faktikst min tid.

Rätt ska vara rätt! Så nu har jag endast tre maskinen kvar att göra

sedan kan jag gå runt i rena kläder, vilken hit. 


 

This is the happy me!


Idag fick jag hem New moon i brevlådan, ååååh kärlek!

Den lär jag ju ska se ikväll! Igår såg jag Alice i underlandet,

jag tycker den var bra även fast den har fått sisådär kritik?

Men så är det ju min typ av nörd fillmer också!


Ovido - Quiz & Flashcards