Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Mattan - 30 mars 2010 19:14

Nu är det snart dags för lilla mig att skutta ut till bilen och pysa

min kos för att låna Emmas skrivare. Sedan måste jag köpa snus

och tuggummi och sedan åka vidare till sjukhuset. Köra min andra

och sista natt för denna månad. Imorgon när jag har vaknat så

packar jag ihop mig och Mini och pyser till Hudiksvall! Fy fan vad

skönt det ska bli med lite semester. Fast än jag ska hälsa på alla

och umgås med dom, men jag tar det som semester. Herre gud

så skönt att lämna allt här hemma och bara åka, även fast det

bara är över helgen.

Av Mattan - 30 mars 2010 15:41

Men jisses vad trött jag är!

Natten gick hur bra som helst och jag är glad att jag halkade

in på ett bananskal på avd. 15. Jag tycker jag alltid halkar in på

något slags skal när det gäller jobb. Jag har sökt ett jobb i mitt

liv, och nu är jag inne på att söka mitt andra. Så jag satt och

skrev en cv tills halv nio i morse och vad duktig jag var! Nu är

det gjort så nu saknas det bara att skriva ut skiten och de ska

jag få göra hos Emma. Sedan skickar jag in det och betygen

och hoppas på det bästa! (så håll en tumme eller sjutton tack).


Nu har jag nyss varit ute med Mini snacka om att hon får sina

ryck när hon är lös. Jävla galning! Så har jag käkat rågrut

mackor och druckit kaffe. Stoppade in en snus under läppen

gjorde jag nyss också, det är grejer det! Nu ska jag fortsätta

kolla på stackars folk på tvn som lider av OCD. Jag är glad att

mina magiska tankar aldrig har gått sådär långt, tack för de!

Ovido - Quiz & Flashcards