Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Mattan - 1 juli 2010 18:16

Ja då satt man här igen med samma rutiner framför sig

dock utan sömn. Jag vet inte vad det är med mig när jag

sover så jävla dåligt men något är det som inte stämmer.

Det känns som att jag knappt har sovit något alls det

senaste dygnet men ändock sov jag till klockan tre idag.

En full kaffekopp får bli min vän i natt det är en sak som

är säker! Nu ska jag fixa frillan och ta på mig anständiga

kläder efter det ska jag käka med Emma. Hur skulle mitt

liv se ut utan kära Emma, det kan man ju undra.

Inte ångrar jag en sekund att vi har suittit ihop i åtta

ljuvliga år.

Av Mattan - 1 juli 2010 07:27

Jag glömde min note-to-self nyss och gick med Mini

på I21 där fiskmås barna bor. Det hela resulterade i

att fiskmås mamman cirkulerade runt oss hela

promenaden. Ärligt talat funderade jag starkt på att

lägga mig ner och spela död ett tag där. Fåglar är äcklig,

läskig och elaka. Dom roten av allt ont på denna jord.

Så nu ska jag be Mini påminna mig att vi inte ska gå

där för ens dun-bollarna har bytt päls (läs fjädrar?)

och kan flaxa där ifrån till varmare bredgrader.


Nu ska jag gå och sova några timmar för att

sedan göra samma sak som jag gjorde igår

förutom att boka klipp tid, fixa kassa kort,

parkeringstillstånd och gå på I21 promenad.

För allt det har jag redan gjort och behövs

ej göras igen! God natt

Ovido - Quiz & Flashcards