Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Mattan - 24 juli 2010 17:21

Jag ska säga er en sak...

Jag tar tillbaka att veckans kärlek skulle vara

Kapten röd, vad fan babblade jag om liksom?

Veckans och förresten flera års kärlek är självfallet

Songs of soil, ingen protest! Det är en av den finaste

konsten som någonsin har skapats på denna planet.

Och nu när skivan äntligen befinner sig inom Spotifys

värld så finns inga hinder för mig att knarka deras texter.

Sån är ju jag, en text-oman, hur kan man lyssna på musik

utan texter som betyder något. Det undrar jag!


http://open.spotify.com/album/3eDJGmRwmKWroceSozhaB3

Alltså, lyssna och njut.

Förstår ni inte så är jag lite bättre än er.

Paige är den låt som fått mig att gråta mer

än en gång måste jag erkänna. Vackert.



Nu ska jag lyssna tills öronen blöder, eller inte för jag

har hört att det gör ont för oftast  betyder ju det att

trumhinnan är paj och då vill jag inte vara med.

Äta någon slags föda och sen göra mig redo för jobb.

Ovido - Quiz & Flashcards