Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Mattan - 4 juli 2010 15:47

Alltså, jag vet inte vart jag ska börja.

Men jag antar att jag börjar ifrån början...

Maten var god, på bowlingen kom jag fyra,

på att vara full kom jag nog etta. Snacka om

sjöslag! Men den enda som riktigt fattade hur

läget låg till var Emma, som vanligt. Hemnyckeln

hade jag glömt hos mamma och PederMallan

klättrade på brandstegen och gick in genom

balkongdörrn. Jag och grannen satt och skratta

utanför, sen däckade både jag och Mallan när

vi kom in. När jag vaknade kände jag mig så

nära döden som man kan komma. Ont i kinden,

för den dunkade jag tydligen in i ett räcke igår.

Ont på armen vad jag har gjort med den vet jag

inte, ont på foten med samma förklaring som innan.

Och vet ni, jag är fan bakis idag! Bakis deluxe!!!


   

Ovido - Quiz & Flashcards