Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Mattan - 3 juli 2010 15:57

Nu gott folk äre fan varmt, jag har 31 grader celcius i

skuggan jag. Det var väl lite att ta i ändå? Jag ska försöka

trappa ner på väder klagningen jag annars får man bara

på käften av vädergudarna. Nu har jag vaknat, promenerat,

svettats och ska åka och handla, lämna Mimpan och duscha.

Sedan bär det av mot kvällens bravader! Som jag har längtat

att få umgås med älskade Emma och Mallan och umgås som

folk utan att behöva stressa till jobb vid kvällens start.

Åh, dessutom umgås med mamma och Peder vi ses ju liksom

inte så ofta när vi oftast  jobbar om varandra.


Ikväll ska vara en bra kväll, det har jag bestämt här och nyss!

Av Mattan - 3 juli 2010 07:32

I'm dying!

Jag är trött, alltså riktigt jävla trött.

Så där trött som man blir när man vet att man har

gjort sin sista natt och har fem lediga dagar framför

sig, typ så trött. Så nu ska jag gå och lägga mig och

sova och svära över att den tropiska värmen inte har

upplyst tillvaron än och den skulle ha vart här redan.

Men enligt yr.no så har den ungefär tjugofem minuter

på sig att visa vad den går för. Jag som har tjatat  om

denna tropiska tid sen Sara informerade om den igår natt.


När jag vaknar kommer jag vara pepp på resten av dagen!

Eller rättare sagt, jag är redan nu pepp även fast ögonen

nästan går i kors på mig. Fan, jag måste sova. NU.

Ovido - Quiz & Flashcards