Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Mattan - 19 juli 2010 23:28

Vet ni att det är två veckor kvar till Urkult?!

Det är två veckor som kommer gå så fort att

man inte hinner blinka. För på Fredag går jag

på, på Måndag morgon går jag av. På Måndag

eller Tisdag kommer Enköpings familjen,

Onsdag hämtar jag spanien familjen (längtar ihjäl),

på Torsdagen jobbar jag, på Fredagen är det

laxfestivalen, på Lördag är det dop och sen

återvändarkvällen. Sen på Tisdagen åker

spanien till Sundsvall och på Onsdagen åker jag

och Emma till Näsåker. Ja...ni fattar ju själv

hur jävla fort det kommer gå alltihopa. Hur jag

ska hinna njuta av hela tjocka släkten på en

vecka det fattar inte jag. Så nu vet ni ju hur mitt

lilla liv ser ut framöver! Jag måste verkligen passa

på att njuta av dessa lediga dagar, för fi fan vad

skönt det är att vara ledig. Så imorgon ska jag ner

på arbetsfömedlingen och säga att jag har jobb.

Sen ska jag ta en hel dag med Mimpan.


Och JA jag var tvungen att skriva detta värdelösa

inlägg bara för att! Nu vill hunden ut så hejdå!

Av Mattan - 19 juli 2010 18:13

Nu har jag sovit i en sisådär tre timmar ungefär och

skönt var det! Min lilla hjärna orkade inte med tempot

och bad om sömn, jag löd. Det var det fan värt!

Men nu är jag där emot rastlös och vet inte alls vad

jag ska hitta på. Kanske jag ska åka upp till mamma

och Peder med Mimpan och hänga lite. För hur skönt

det än är att vara ensam ibland så behöver jag lite

sällskap just nu ändå.


Av Mattan - 19 juli 2010 13:04

I'm alive!
Igår var det fullt upp hela dagen, hälsade på diverse släkt

och sen vart det pizza med Emma och Tomas. En halv pizza

är vad jag pallar nu för tiden och då är det max dos liksom.

Fast det kanske inte något fel i det, jag är nöjd bara jag

håller mig kvar på det vågen visar idags läget. Matchvikt,

check! Tjurig? Japp.


Ne, nu ska jag nog ta och koka lite kaffe

kanske äta en macka. Frukost den här tin'

det är fan grejer det!

Ovido - Quiz & Flashcards