Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Mattan - 22 juli 2010 22:49

Ja vart har denna dag tagit vägen egentligen?

Efter pizza uppe på Industrivägen kom ju världens

moln och intog hela jävla stan. Så kom åska(r) och

hälsade på, samt lite mer regn. Så jag satt och tröck

i en fotölj och kollade på hästskokrabbor med mamma.

Sen åkte jag hem, bytte om och blev hämtad av Jimmie

för en sväng ner på Trollskoj. Jävla namn för en sån

tillställning! Det enda som var skoj var att Ann-catrine

stod på scen och en liten tjej som bodde i sin stuga

där det inte fanns vatten. Vi sket i det där efter ett tag

och åkte hem till mig. Mimpan och Jimmie är ju dödspolare

nu! Nu sitter jag med färg i håret och rött blir det banne

mig. Sen ska jag nog ta och kolla på en till Harry Potter

film, är på sånt humör idag. Tack, Hej!

Av Mattan - 22 juli 2010 13:14

Härligt väder!

Jag ska slänga mig i duschen och sen göra mig ordning

för dagen. Emma ska ha med mig på en sväng om innan

hon börjar jobba. Sen ska jag åka till mamma och Peder

och äta pizza, sånt man äter såhär dagen efter fest.

Går dagen var rolig, var allt för länge sedan jag träffade

Fillie, Brallan och Elin! Dom var lika fin som vanligt och

vi hade lika trevligt som alltid. Nu är jag pepp som fan

inför Raised Fist i September med Elin, de bli grejer de!


Regna inte bort idag nu då.

Ovido - Quiz & Flashcards