Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Mattan - 26 juli 2010 13:41

Dra mig på en pinne, jag är så satans trött nu!

Men Emma tyckte att jag hade sovit färdigt för

ungefär en timme sedan. Jag tyckte att hon var

knäpp, jag sov knappt fyra timmar. Men nu sitter

jag här i sackosäcken och är sminkad, har en

fixad frilla och fullt påklädd. Dessutom före Emma

för hon har inte ens klätt på sig! Tur det är lite

go i mig. Hur jag ska kunna hålla mig vaken fram

till kvällen (är det kväll klockan tre?) det fattar inte

jag. Äh, det bär eller brister.


Nu ska jag borsta tänderna och gå ut med Mimpan.


Av Mattan - 26 juli 2010 08:04

Jag har "gått av" gott folk!

Jag är redo för att sova gott i typ fem timmar

för att sedan åka till Ängsvägen där Enköping

har invaderat. Åh myspys! Jag och min pussgurka

Liv ska hänga och gud-dottern Emily ska jag

busa med. Så ska jag njuta av Anders och Katrins

sällskap för det är ett av de bästa sällskapet!

Jag blir alltid på bra humör och nått sånt i den

stilen skulle jag behöva typ nyss. Nu avrundar jag

annars kommer detta inlägg spåra och det orkar

varken jag eller ni som läser. Att ni ens orka

läsa min blogg är ju fantastiskt! Ja men ni ser,

nu börjar det spåra... Godnatt.


PS. jag tror jag har kommit på vad jag ska

bli när jag blir stor. DS



Ovido - Quiz & Flashcards