Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Mattan - 7 juli 2010 23:27

Inte fan har jag städat inte, plockat lite men inget städ.

Jag duschade och åkte till Emma för mat, sen övertog

hennes jävla soffa mig med sina magiska krafter och så

somnade jag som ett barn. Vaknade tio i tio och då var

det dags för jordgubbs intag. Sen fick jag ont i magen

och åkte hem, fan vilket intressant liv. Nu är jag däremot

pigg som en lärka och tur är väl det. Imorgon börjar jag

ju att jobba så bra vore det om jag kunde vara uppe ett

tag i natt. Vi får se vad resten av natten bjuder på.


Imorgon blir det Grisön igen för nu jävlar ska

Matilda bli brun! Förra sommaren jobbade jag

röven av mig och hade inte alls tid att sola.

Så denna sommar tar jag igen det!

Av Mattan - 7 juli 2010 17:07

Men vilken varm dag! Jag tror jag har fått solsting.

Har legat på Risön sen halv tolv och fan vore det ju

om jag inte blir brunare efter idag! För sola är ju

egentligen en av de tråkigaste saker att göra, men

samtidigt vill man ju inte se ut som ett spöke.

För ett sånt såg jag idag på Risön, en som var så

blek att jag nästan ville springa fram och jämnföra

färg på armarna för att få känna mig duktig.


Nu ska jag ta och städa lite här hemma det ser

ut som något jag inte alls vill bo i. Och att det

ens är så stökigt vet jag inte hur det kommer sig.

Men det är klart...jag har ju inte legat på topp

sen i Lördags om man säger så. Och nackspärr har

jag fortfarande, när fan ger sånt sig?!

Ovido - Quiz & Flashcards