Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Mattan - 23 juli 2010 17:15

Nu går jag banne mig och sussar någon timme.

Mitt på blanka fina jävla dagen går jag och sussar,

fantastiskt! Mer peppad på jobb har jag varit i mitt

liv kan jag lova. Men tre nätter går fort och kanske

t.om ger mig lite mer spänning i livet, vad vet man.

Dessutom kommer helgen gå fortare när man jobbar

och det betyder att det snart är Måndag då min älskade

morbror med älskade fru och barn kommer. Och rätt

vad det är blir det Onsdag då kommer älskade små

bröderna hem plus älskade moster med man och barn.

Hela tjocka släkten tillsammans, det var för många år

sedan något sånt hände. Dags att börja slipa på spanska

förmågan igen, så buenas noches y hasta luego!


Av Mattan - 23 juli 2010 13:38

Jag tog en redig sovmorgon idag med tanke på att jag gick

och la mig ganska tidigt igår. Jag sov innan två och jag

vaknade vid halv ett idag, fantastiskt! Nu har jag nyss

gjort mig i ordning för en fika på stan med Jimmie.

Intensiv umgås är vad vi gör, men det får man göra.

Sen ska jag nog klickträna Mimpan, det var ett tag

sen vi körde hårt med den. Och så hoppar jag in i

jobb rutinerna, sova, kanske äta och sedan jobb.

Och sova, äta, jobb, ja ni fattar grejen!


Veckans kärlek? Kapten röd!

Ovido - Quiz & Flashcards