Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Mattan - 6 juli 2010 22:08

Jag fattar inte varför jag är så förbannat trött då jag

faktiskt ha fått sovit trots ont i nacken. Jag vaknade

ganska så pigg, tog en promenad och sedan åkte jag

och färga och klippte håret. Jag vart nöjd, en annan

Matilda men jag kände mig hemskt otrogen.

Sedan lunchade jag med bästaste Mallan, gulle henne.

Sen åkte jag till världen bästa Emma en sväng om.

Det enda jag har gjort idag är att ha tagit sväng om:ar

om man kan säga så. Plus ätit en halv pizza med Emma,

skjutsat en sväng om, hälsat på en sväng om och gått

en sväng om med hunden. Nu ska jag krypa in i

supermario världen för ÄNTLIGEN har jag fått hem mitt

super nintendo. Synd bara att alla spel förutom det som

är i saknas. Vart fan är Mario cart, street fighter mfl?!
Nu ska här kollas på blocket efter fler spel för fan i min

själ vad detta är det bästa tvspel som existerar!


Dagens två bästa;

Sms - "Överdoserar Astdrid Lindgren just nu, vi ses

i Nagijala". (min morbror som befinner sig med familj

på Astrid Lindgrens värld).


Emma - "Kan inte hoppa?! Vi ses på ny-bron om femton

så ska du få se en som kan hoppa!" (men när det  gäller

att spela tvspel kan hon fan i mitt skal inte hoppa!)

Ovido - Quiz & Flashcards