Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Mattan - 13 juli 2010 21:29

Gosh, nu är jag fan snart helt knäckt.

Jag hade planerat att ligga i soffan och kurerat mig

hela dagen lång, men det gick i stöpet. Axel ringde

och ville att jag skulle haka på ner på stan så det

gjorde jag. Fikade med Jimmie och Axel sedan åkte

vi hem till mig pratade tatueringar vilket gör mig så

sugen att jag inte vet what to do. Jag behöver fan

mer färg på armen, helst hela och det är nyss.

Sen åkte vi upp till mamma och Peder för mat och

mer prat men om annat. Sen växte min röv fast i

en fotölj och kvar vart jag och Mimpan där uppe.

Tills jag kände hur nära andra sidan jag var och

fortfarande är för förkyld i värmen är inte det

bästa jag har gjort i mitt liv. Jag borde duscha,

ta nässpray och bädda ner mig framför en film.

Fick två av Axel igår men en verkar vara någon

slags skräckis och vette väl fan om jag törs se

sånt alldeles själv! Kom och håll mig i handen, typ.


I rather be alive.

Av Mattan - 13 juli 2010 02:35

Tidig kväll, ja men visst serni!

Det började med att Emma ville att jag skulle

slinga håret på henne, check. Äta mat på Sibylla

fast jag inte känner någon vidare smak, check.

Sen ringde Axel och ville kolla på film hos mig,

så han och Jimmie kom och efter många om och

men tittade vi på film. Summer's blood, helt

värdelös om jag får säga det själv. Trailern såg

bra ut men filmen i sig var inte direkt sevärd.


Bröderna åkte nyss hem så nu ska jag ta med

mig hunden och sova. Hoppas jag vaknar i

tid imorgon så jag kan se lite av dagens timmar.

Över, ut!

Ovido - Quiz & Flashcards