Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Mattan - 8 juli 2010 13:59

Vi dissar grisön idag, vem vill ligga där när det

är så mycket moln att man inte ser annat.

Så vi tog en lunch på stan jag Emma, Mallan och

Tina. Sen åkte vi hem igen, nu ska jag sussa för

jag är grymt trött i kropp och själ. Fattar inte!

Just nu är det så mycket i min lilla hjärna att

det snart blir översvämning, sånt orkar jag inte.

Less är jag på att fly, men för tillfället känns

det som att det är de enda rätta. Jag vet ju att

detta kommer fyllas på den närmaste veckan.

Jag känner redan nu hur det börjar krypa i kroppen.


Av Mattan - 8 juli 2010 02:08

Resten av natten bjöd på Appelbergs.

Se folk är bra om natten, bli bjuden på jäger

i nyktert tillstånd är kanske också bra om natten.

Jag kan inte sluta skratta åt situationen, men ja

den slank ner och nu kan jag bara gratta Emma

till att hon har kommit till den mörka sidan!

Nu ska jag sluta svettas och medans jag gör det

ska jag nog spela lite tvspel. Sedan ska jag nanna

kudden för att bli väckt i tid imorgon så jag kan sola.

Jag kommer bränna mig deluxe imorgon, det är en

sak som jag är hundra på. Behöver inte ens fråga

118100 om det! Över, ut.

Ovido - Quiz & Flashcards