Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Mattan - 9 juli 2010 19:24

Man skulle kunna beskriva mig i ett ord, eller ja kanske

två enligt nån lös människa. Min beskrivning skulle vara

ordet trött. Människans beskrivning skulle vara senadrag.

"Den där Matilda, hon är som ett jävla senadrag hon".

Ja tack, det är ömsesidigt, big time!


Nu ska jag lägga mig i en halv timme, sedan blir

det som vanligt stressa röven av sig till jobbet.

Men jag måste fan få blunda annars kan inget

kaffe i världen rädda mig i natt!


 

Matilda senadraget Wallinder.

Av Mattan - 9 juli 2010 15:45

Nu är jag vaken och inte nå vidare pigg och alert inte.

Ska diska lite, vakna lite och sedan ska jag upp till

mamma och Peder och njuta av fin vädret. Efter det

blir det middag hos morfar, grillat låter ju gött idag.


Natten som varit har varit relativ...livad!

Man kan lugnt påstå att det har gått runt,

runt och upp och ner. Hoppas på lite lugnare

i natt, tur jag har Sara i natt jag kan fnissa med!


Ovido - Quiz & Flashcards