Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Mattan - 25 juli 2010 19:04

"Toaletten, spegeln jag har stirrat färdigt på

den och vem blir inte ful i 60wats ljus."


Ungefär så, över och ut!


 

Av Mattan - 25 juli 2010 18:14

Dagen började så jävla dåligt, allt på en gång och med

mer eller mindre ingen hjälp. Då blir lilla Matilda tjurig

och gör allt själv vilket resulterar i ont i ryggen idag.

Bara tanken på att detta är början på två fart fyllda

veckor det får mig att bli yr i skallen. och eventuellt på

lite mer dåligt humör, om det börjar så här hur slutar

det hela då? Ja och nu har en nagel gått av också!


En fin sak har hänt idag, jag "råkade" hamna på

junkyard där det var rea (vilket jag visste) och

"råkade" beställa Adidas jackan jag suktat efter

så jävla länge, plus en fin en klocka. Vad snygg

jag ska bli nu! Adidas är fan vinnare på att göra

snygga jackor, och de är på riktigt. Nu är det

bara ett par snygga pjuckor som saknas, och

sånt kan ta tid att hitta.


Soffan och hunden saknar mig nu.

Måste släpa mig dit, ett tag till.

Sen är jag redo för sista natten!


"Cut off all the roaps and let me fall."

Ovido - Quiz & Flashcards