Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Mattan - 21 juli 2010 19:49

Jag är sämst i världen på att göra saker som skall

göras, det är ett faktum! Idag vart det en fika med

broder Jimmie, skönt att få prata om saker och ting

med en sån som han. Middag åt jag hos mamma och

Peder fast det är äckligt att äta mat i denna värme.

Sen lämnade jag hunden hos morfar och åkte hem

och duscha. Nu sitter jag här med skärsår i handen,

fick göra inbrott deluxe på vinflaskan! Den vägrade

vara på mitt lag så jag fick ta till kniven och då

råkade handen vara ivägen. Förvånad? Inte jag.


Så nu väntar jag på att Jimmie och Melinda ska

komma och skjutsa upp mig till Brallan där resten

av folket sitter. Sen ska vi göra Appel. natten lång.

Av Mattan - 21 juli 2010 02:04

Mitt i natten och jag är precis hem kommen.

Film och prat har kvällen bestått av, en helt

perfa Tisdagskväll. Men fick världens skallebank

när jag kom hem och det är mindre perfa!
Så jag tror jag ska skapa korsdrag här hemma

sen ska jag försöka sova, om det vill sig.

Imorgon ska jag fixa grejer, rådgiva med min

mor om vilken klänning jag ska ha på dopet,

gå på den där jävla arbetsförmedlingen, ta

en lång jävla promenad med Mini, diska,

frakta vidare tältsängen. Kanske gå på ljusparty

och så ska jag ragga upp någon stackare som vill

göra stan med mig nattetid!


Först på listan står sömn, hellst en hel jävla

natt. Men det är kanske lite för sent påtänkt...

Ovido - Quiz & Flashcards