Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Mattan - 3 oktober 2011 11:44

Då drar vi igång en ny vecka då!

Denna vecka har jag så mycket som noll planer det enda jag

ska ta mig för är att baka bullar och frysa in. Nått måste man

kanske ha att bjuda på när man ska få besök i framtiden.

För baka bullar är kanske något jag inte alls orkar göra om

typ en månad eller så. För om ni håller räkningen så är det

24 dagar kvar till the due date. Fast det är ju bara due date

det, gudarna vet när den här lilla tjurskallen tänker komma.

Den trivs nog bäst där inne där den kan sparka sönder min

kissblåsa och böka deluxe. Det är ett under (peppar peppar)

att jag inte är inkontinent redan som det slåss mot blåsan.

Det är tur att kissa är ett utav mina nya intressen, annars

hade det hänt en eller tusen olyckor.


Nu ska jag fortsätta att inte göra ett skit!

Samla krafter för att eventuellt åka till Sofie.

Ovido - Quiz & Flashcards