Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Mattan - 18 oktober 2011 11:20

Usch vad jag drömmer om min käre lille hund nu för tiden.

Hon hälsar på lite då och nu, jag gillar't men det blir så jobbigt

när man vaknar och inser att det endast är drömmar. Måste

verkligen medge att liv utan hund är ett väldigt tråkigt liv!
Jag längtar tills vi har tillfälle att köpa en ny vovve, inte för

att ersätta Mini utan för ett liv med hund är något vi vill ha.


Jag var duktig i morse och klev upp för att tvätta, men tji

fick jag för tvättstugan var upptagen! Hur ofta händer det

liksom, typ aldrig. Stugan är bokad till imorgon vilket känns

bra, då har jag något att fördriva morgondagen med.

Så idag blir det vila (igen), jag är så trött var eviga dag.

Ikväll ska jag leka med Fillie och Brallan, mina fina flickor!

Kanske vi kan ha en skratt-attack så bebis vill ut? vad sägs?

Ovido - Quiz & Flashcards