Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Mattan - 21 oktober 2011 15:55

Jag snodde hem Zanto när jag var där uppe, han såg så ledsen

ut när jag skulle pysa. Skönt att ha hund tassar hemma igen,

t.om skönt att behöva gå ut än fast jag inte orkade gå långt.

När Peder hämtat honom gjorde jag den där lingonkakan men

vette fan hur det vart, tyckte den såg lite konstig ut. Ska snart

smaka och se om jag misslyckades eller ej. Sen ska jag ta och

vila tills mitt hjärta kommer hem, då blir det hemma gjorda

hamburgare and later on Fredagsmyset! Hur underbart.


 

Sometimes it hurts instead.



Av Mattan - 21 oktober 2011 10:45

Yes nu är Fredagen häääär!

Vecka 40, here we come, helg mys med hjärtat, jag är redo.

Nog för att han förmodligen ska jaga men det är så tidigt på

morgon att ingen hög-gravid människa är vaken då. Eller så

är man vaken och har varit på toaletten, har ont i fogarna eller

kanske ryggen eller höften för att man har legat för länge i

samma ställning. Ja vi får väl se om jag är i zombie mode

eller om jag är i vaket tillstånd.


Vi börjar iallafall med denna vackra dag, solen lyser och

jag har sovit rätt så bra nu på morgonen. Om drygt en timme

ska jag upp till Zanto och rasta honom som är alldeles ensam.

Sen ska jag handla havregryn så jag kan göra lingonrutor i

långpanna, jag måste fan hålla mig sysselsatt annars kommer

dagen aldrig gå. Jag önskar att man kunde snabbspola tills

den dagen bebis tänker komma ut, för att gå omkring och ha

förvärkar och få falsk föhoppningar är jag less på. KOM NU!

Och för att återgå till dagens planering så återstår bara en

sak, den bästa saken, hjärtat slutar och vi ska ha Fedagsmys.  

Ovido - Quiz & Flashcards