Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Mattan - 28 oktober 2011 16:54

Om jag röjer såhär i helgen kanske bebis vill komma ut?

Om inte annat kanske den vill komma ut och skratta med

mig åt videon. Hoppas kan man ju alltid.


Nu ska jag slå på spisen och vänta på min älskade fästman.

Av Mattan - 28 oktober 2011 10:21

Tänka sig va att vi går in i vecka41 idag, det var ju något som man verkligen

sett fram emot...eller inte! Jag börjar på riktigt tro att det inte blir någon

bebis och då har vi inte ens gått över en hel dag än. Härligt jobbat.


Lika tråkigt väder idag som igår kan man konstatera redan i sängen när

det droppar och har sig utanför. Jag är lika trött idag som jag var igår

det råkar bli så när jag inte får sova. Bättre lär det ju inte bli framöver.

Så just nu sitter jag i soffan under filten och tänker försöka vila, kanske

t.om blunda en stund. Sen ryktades det igår om att Lövet tänkte komma

förbi en stund och sånt gillas! När en annan är som en standad val som

inte orkar det mesta så kan det vara trevligt. Sist men inte minst ska

jag försöka ha iväg mig på affärn för dagens middag. Efter middag är

vi bjuden på tårta hos mamma och Peder då vi ska fira Viktor såhär i

efterskott, lill plutten har ju fyllt 20 jordsnurr!

Ovido - Quiz & Flashcards