Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Mattan - 22 oktober 2011 11:45

Konstigt det här när det är Lördag och man förväntar sig

att hitta sin morgonpigga kille i soffan när man vaknar

så är han inte där. Nej, för då kommer man på att man

vinkade av honom tjugo över sju för han skulle panga fågel.

Han är duktig min kille som tar sig upp den tiden på en

helg, men han får ju iochförsig göra något han tycker om.


Jag själv har nästan nyss ätit två mackor men sitter

och konstaterar att jag är mer hungrig. Kanske jag

ska ge mig på lite fil då min mage inte verkar villja

vara min vän idag. Snacka magknip deluxe, och det

är inga förvärkar utan riktigt magknip i omgångar.

Jag som ville ut och se världen idag! Ja, vi får se

hur dagen utvecklar sig kanske jag får några super

krafter bara utan vidare. I vilket fall ska jag passa

på att rå om min kille när han kommer hem och

resten av helgen. Kanske man ska packa färdigt

BB-väskan också så den är ready to go. Än fast

det känns som att det är typ två veckor kvar tills

det kommer hända något. Blää!

Ovido - Quiz & Flashcards