Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Mattan - 26 oktober 2011 11:00

Onsdag redan det betyder att det är nedförsbacke tills helgen vilket känns

wounderful, för helgen tänkte vi försöka mysa oss igenom. Kanske blir det

sista helgen då det  bara är vi två, för så känns det. Inte tror jag att nån

liten kuse hinner komma ut innan helgen inte, ooh no här skall väntas.

Jag är i vilket fall redo för bebisens ankomst, bara lite småplock till BBväskan

men sånt kan man ta i sista sekund. Känns som att morgondagen, due date,

kommer pasera hemskt sekigt och alla andra dagar också för den delen.


Så idag har jag en massa saker att göra förstår ni!
Jag ska ligga här i soffan och titta på det okända som jag inte såg i Måndags,

sen har jag två Greys avsnitt som jag inte sett än. Och sen är det ju One tree hill

på tv.n och efter det unga mödrar, ja och sen slutar ju mitt hjärta för dagen.

Så att, ja...det är mina planer för dagen, det blir fint det!

Ligga med fötterna i högläge ska jag också göra, för hujedamig vad mycket

vätska det är i dom, jag har nu mera fyrkantiga fötter och ont gör det.

Ovido - Quiz & Flashcards