Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Mattan - 19 oktober 2011 11:09

Skratt fest blev det allt igår, men ingen bebis fan också!

Men vi kom överrens att den ska komma i helgen så nu är

jag tok inställd på det, hoppas den är det också.

En trevlig kväll hade jag igår iallafall, tacka högre makter

för finaste vännerna!! Er vill man aldrig vara utan.


Nyss har jag sprungit ner i tvättstugan och startat första

maskinen, hello sammandragningar när man går i trappen.

Än fast jag går snigel fart deluxe så blir det jobbigt att gå

i trappor, kanske för att det är förbannat tungt nu.

Nu håller jag på att få ett psykbryt på min dator då

musplattan har fått dåndimpen och lyder inte mina fingrar!
Pilen flyger hit och dit och överallt så man klickar på saker

som man inte ska klicka på, fan vad reklam det är överallt.

Kanske jag ska ge upp och gå och diska istället, då blir

det ju gjort liksom. Frågan är bara hur länge jag orkar

stå rätt upp och ner idag, för idag är en riktigt tung dag.


7dagar kvar till due date, kom igen bebis kom igen!!!

Ovido - Quiz & Flashcards