Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Mattan - 7 oktober 2011 16:16

Men vilken perfa dag och än är den inte slut!

Lövet och jag har haft en romatisk lunch för två, eller ja

det blev för tre för bebis levde rövare nanting.

Mitt i lunchen ringde min telefon och i luren är någon som

verkar var en av de bästa handläggarna på Försäkringskassan.

En halv sten lättade ifrån mitt hjärta och nu är det bara att

vänta och se hur detta utvecklar sig, jag är glad iallafall.

Så är en mössa och vantar inköpt till bebis, samt ett par

mjukisbyxor till lilla mig. Tänkte bosätta mig i dessa efter

förlossningen, fast jag tjuvstartar redan nu.

Mat och Fredagsmys är inköpt as well, jag älskar att det

återigen är Fredag. Jag och hjärtat tillsammans är guld!
Så ha en trevlig helg, nu ska jag betala skatten och gråta

för att jag för första gången inte fick något tillbaka utan

måste betala tillbaka istället, huga.


Jag älskar verkligen mitt liv, det är en dröm som blivit sann!

Av Mattan - 7 oktober 2011 10:24

Jag undrar hur länge jag orkar gå innan jag bli tokig på

smärta och tunghet, bebis du får gärna komma ut nu!

I'm ready och blivande pappan är nog också redo, nervös

med redo. Äsch, jag ska sluta tjata, den kommer eftersom.


Idag ska jag äta lunch med älskade Lövet, och det

är väl verkligen på tiden! Så jag tänkte att jag ska

ladda lite energi med flingor, banan och mjölk nu.

Efter stad svängen bestående av mindre än två

timmar igår med mamma så vet jag att denna

sväng kommer vara lika jobbig. Jag har ju fan inte

ork till någoting längre, men det funkar.

Jag vet ju vad vi kommer få ut av detta och det

känns helt underbart! Så nu kör vi, vecka 38 here we come!!

Ovido - Quiz & Flashcards