Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Mattan - 24 oktober 2011 11:25

Ny dag, ny vecka, förhoppningsvis en bra vecka!

Fatta att på Torsdag har vi due date fast det känns verkligen som att jag

kommer gå över tiden big time, jag tror nämligen på 3.de November.

Varför vet jag inte, men det känns bara som så på något vis. Och går jag

över tiden mer än så får dom banne mig lov att sätta igång mig, jag vill

icket klämma ut någon fem kilos bebis(!) Ja, tiden får väl visa vad som

händer och sker. Om en timme har vi sista Barnmorske besöket, och händer

inget under helgen blir det besök hos Speciallistbarnmorskan nästa vecka.

NOG om detta, jag lär ju fortsätta tjata om det imorgon också och dagen efter det.


Nu ska jag göra mig iordning för denna dag, nog för att jag ser likadan

ut nu för tiden. Jag har nog bott i samma byxor i över en vecka nu, dock

har dom hunnit tvättats en gång p.ga söl. Jag kan fan inte ha andra byxor

för det är inga andra byxor som är sköna! Så jag tänker fortsätta bo i mina

mjukisbyxor tills den dagen bebis kommer ut till vida världen, punkt slut.


Och helgen då...Ja, hjärtat jagade pippibördar medans jag var hemma

och vila och dammsög det jag orkade. Igår putsade "vi" fönster här hemma,

allihopen. Sen vart vi bjuden på middag hos mamma och Peder, moster

med barn kom också, mysig Söndag med andra ord.

Ovido - Quiz & Flashcards