Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Mattan - 12 oktober 2011 15:55

Ja alltså ultraljudet gick fin fint igår, bebis hade lagt sig till

rätta men inte fixerat sig men det var nog på G. Den såg ut

som en stor ödla med alla ben och revben som syntes i rutan.

Plus att vi äntligen fick våran profil bild som vi inte fick sist,

lille hjärtegull kom ut nu! BM uppskattade efter måtten att

det kommer bli en fyra kilos klump, cirka. Satte...jag ber nu

till alla högre makter att jag inte behöver gå över tiden!

Snälle ni (och bebis) ni kan väl cut me some slack när jag

ändå haft så många andra komplikationer, tack på förhand.


Idag har jag varit hos morfar och jajja och ätit lunch,

torsk i äggsås. Hjärtat äter ju inte ägg så man måste

ju passa på att få i sig något sånt gott ibland.

Nu ska jag glutta på unga mödrar och ta mig en macka,

hjärtat ska nämligen ut på älven och fiska efter jobbet.

Så middagen här hemma blir sen men dock av en bra

anledning, hoppas han får en fin baddare!

Ikväll blir det bonde söker fru och annanas ätning, för

här skall testas att få igång förlossningen, så det så.


 

Sprattelkusen igår.

Käre hjärtanes, kom ut nu!   

Ovido - Quiz & Flashcards