Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Mattan - 15 oktober 2011 20:07

Mitt på en Lördag kväll har jag efter att ha ätit middag med

älskade Lövet och skjutsat hjärtat till samkväm med grabbar

laddat upp med kall cola och karra framför tv.n Härligt!

Även fast det är hemskt tomt här hemma utan min kille så

överlever jag nog en endaste kväll, men bara om han vinner

bowlingen. (känn ingen press hjärtat).


Dagen har varit riktigt bra, vi har myst på, pratat om våran

kommande framtid och strosat runt (i min vankande takt)

på höstmarknaden. Ingen av oss hittade något speciellt att

köpa utan det vi kom över var sex stycken munkar.

Även om det inte var munkarna som det brukar vara så var

dom goda ändå, det hör liksom till marknader det.


Imorgon beger vi oss till stugan för att dra upp båt och brygga,

ja jag lär ju inte göra så hemskt mycket annat än att titta på.

Sen vänder vi om en bit och stannar i Hällsjö för att byta däck

på Passaten, sånt måste göras nu när det är minus grader ute.

Sen bestämmer jag att det blir Söndagsmys, det behöver vi!


Nu ska jag fortsätta frossandet och tittandet på Bring it on, Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards