Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Mattan - 11 oktober 2011 10:15

Nu ska vi se här, vaken är jag, mackor har jag ätit och

juice har jag druckit. Även järn tablett och kli tablett är

intaget det där är min vanliga morgon rutin. Järntablett

är något jag kommer käka tills dagen det för att vara väl

förberedd med blod, vem vet vad man förlorar.


Lite fil och flingor skulle inte sitta fel just nu, redan när

hjärtat åkte till jobbet var jag jätte hungrig men jag ville

verkligen försöka sova. Och nu när allt är gjort så kan jag

väl äta lite fil då. Sen ska jag göra mig redo för sjukhus besök,

snacka om att det känns ovanligt att åka till sjukhuset och

inte jobb utan vara själva patienten. Jag ber verkligen att

bebis ligger som den ska och vi kan släppa det där och

koncentrera oss på att få ut denna lilla sprattelmaskin!

(Jag börjar bli bli less på detta nu, sprattel, hicka och bök

när man vill det som minst själv. Det är lite frustrerande och

dessutom gör det ont! Bebis, du väger inte 1kilo längre.)


Återkommer efter ultraljud!

Ovido - Quiz & Flashcards