Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Mattan - 29 oktober 2011 08:29

När hjärtat pös imorse för att att lurpassa på älgen så hade jag ont i var enda

del av kroppen, Agda 95 ni vet. Jag lyckades somna om efter många om och

men och vaknade kvart i åtta. Då fanns det bara ett alternativ kvar, kliva upp.

Jag som älskar att ligga och dra mig i sängen! Och nu är det en tekniskt

omöjlighet, det gör ont, jag ligger oskönt och bebis bökar och stökar.

Så nu har man redan avverkat macka och fil med flingor, det är inte så illa

pinkat för att vara på en Lördagmorgon. Fast det känns som att jag inte gör

annat än att äta och vara hungrig nu för tiden. Halv elva igår kväll åt jag rester

och för en halv timme sedan frukost, jag som inte ens brukar äta frukost.

Det har iallafall varit en fin morgon på utsidan, himlen alla möjliga färger.


Nu ska jag lägga omkull mig i soffan med tegelstens-fötterna i högläge

så dom kanske sväller av lite. Så ska jag bara ligga där och vänta på

bebis, vilken härlig dag! Igår hade jag förvärkar titt som tätt men ingenting

som håller i sig, jag blir tokig!!

Ovido - Quiz & Flashcards