Alla inlägg den 2 april 2010

Av Mattan - 2 april 2010 18:14

Nu är jag och systeryster på G.

Vi har sminkat oss och klätt oss fint fast än båda har en riktig

ful-dag. Men vi resonerar så att på krogen är det mörkt och då

ser inte alla andra att vi har en ful-dag. Så nu slinker andra

cidern i sin tur ner i omloppet och jag är fan redan kissnödig.

Ska bli hur roligt som helst att gå ut i en annan stad, utan drama,

utan tjaffs. För hur man än gör blir det ju drama i Sollefteå...


Så nu ska vi njuta av varandras sällskap, fixa frillan och

njuta av solen tills den går ner. Sedan ska vi vidare till

Camillas brudar och sedan drar vi vidare till "Bockarna".


Förresten har jag det hur bra som helst här nere!

Jag trivs som fisken i vattnet, detta är fan på riktigt

min fristad. Fast det är ju klart...jag längtar ju faktiskt

lite hem också. Men det tar jag sedan, inte nu. För nu ska

jag njuta av dagarna jag har kvar här. Skepp och Hoj!


PS. vi ses i den berömda dimman!!! DS.

Ovido - Quiz & Flashcards