Alla inlägg den 24 april 2010

Av Mattan - 24 april 2010 23:58

Jag snyltade mat hos mamma och Peder, sedan gick jag ut med

Mini upp på lägdan och sparka boll. Att den boll kan vara så jävla

roligt det förstår ju inte jag. Sedan gick vi en sväng i skogen och

jag lovar att Mini säkert kommer ha träningsvärk i nosen imorn

för fan så hon nosade. Sedan for vi till Felizia och Mats där folket

nyss hade käkat mat. Skratt och prat var det som bjöds efter det,

sedan skjutsade jag ner pussgurkorna på stan då dom skulle ut och

festa. En annan som är luspank åkte hem i hemmets trygga vrå

med Mimpan. Så nu tänkte jag dra igång någon serie innan jag

somnar. Kanske jag rent utav ska fortsätta se mysteriet på Greveholm

som jag påbörjade så vackert igår.


Men för fan, vet ni vad Elin kläckte ur sig ikväll efter att jag

nyss suttit och pratat med grabbarna om att jag ville se

Raised Fist spela igen. JO att Raised Fist spelar i Sundsvall

i September (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Om jag hade tänkt att gå?! HADE TÄNKT!? Nej, inte direkt.

Jag SKA se. Hon gjorde fan hela mig dag, nu är jag hel igen.

Jag ska se Raised Fist i September, klappat och klart och

jag ska fan boka biljett i veckan. <-- punkt och slut!

Ibland älskar man livet lite extra sådär!

Av Mattan - 24 april 2010 16:14

Vilken dag!

Börjades med att jag sov på tok för länge än vad jag hade

planerat, sedan bar det av på promenad  med hunden.

Snabbt fixade jag ordning mig och pös till Fillie på parfymparty

och köpte mig en god en parfym! Jag som tycker om äpplen.

Sedan bar det vidare till fotbollen där jag mötte upp Marcus

med lillebror. Så roligt att umgås med vänner som man riktigt

har saknat innerligt! Dumt folk som får för sig att fly fältet

och bara hälsa på i Sollefteå någon gång i sänder. Skämmes!


Nu är jag hemma med en lycklig hund, hon tycker nog mest

om mig när jag ger henne ben och när jag kommer hem.

Funderar på om jag ska ta itu med disken eller om jag

fullständigt ska skit i det och åka vidare. Frågan återstår

bara, vart ska jag åka? Mamma och Peder eller Felizia och Mats?

Känns som att Mini kanske skulle uppskatta att umgås med

mig idag, och kanske få springa av sig uppe på lägdan.

Så får det nog bli så får vi se vad kvällen bjuder ska nog åka

förbi Felizia och Mats och sedan blir det nog film med Marcus.


 

Toppen dag!

Av Mattan - 24 april 2010 00:26

Pippi-bajs-pelikan verkade inte vilja vara med.

Så hääääääääääär kooooooommer hon!

Av Mattan - 24 april 2010 00:16

Alltså serriöst!

Är det endast jag i denna skruttiga värld som ska förstöra

för alla framtida ungar som kommer ihåg detta?





När pippi-jävla-pelikan kom då dog jag inombords!

Jag var livrädd för den fula fågeln.

Ovido - Quiz & Flashcards